22.05.2023
Efektywność działań influencerskich w kontekście ścieżki decyzji konsumenckich
22.05.2023
Efektywność działań influencerskich w kontekście ścieżki decyzji konsumenckich
06.09.2017
Zawód: Media buyer/planner (Kariera w marketingu) (cz. 2)
06.09.2017
Zawód: Media buyer/planner (Kariera w marketingu) (cz. 3)
10.11.2016
Zenith otwiera nowy rozdział w planowaniu mediów wykorzystując machine learning
03.11.2015
UM prezentuje nowy Moto X Style
25.11.2014
O analizach i danych
04.11.2014
Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD Macroscope
dzisiaj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
dzisiaj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
dzisiaj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland