
28.04.2025
„The Hidden Cost”: AI wizualizuje ukrytą tragedię zagrożonych gatunków w kampanii WWF
28.04.2025
„The Hidden Cost”: AI wizualizuje ukrytą tragedię zagrożonych gatunków w kampanii WWF
20.03.2025
„My First Lab Animal”: satyryczna reklama PETA nawiązuje do stylistyki lat 90. i zwraca uwagę na powszechność eksperymentów na zwierzętach
29.11.2024
Psie całusy na Times Square. ASPCA okazuje wdzięczność za uratowanie życia zwierząt
22.11.2024
„Nature Manifesto”: Björk i Aleph tworzą opartą na AI instalację dźwiękową, w której wykorzystano odgłosy wymarłych zwierząt
19.11.2024
PETA zmienia piosenkę „Happy” Pharrella Williamsa w manifest przeciwko wykorzystywaniu zwierząt w kolekcjach Louis Vuitton
04.11.2024
Nowa edycja kalendarza charytatywnego AI „Łap kalendarz”
25.10.2024
Bark Bank: w Singapurze powstał internetowy bank krwi dla psów
26.08.2024
Dolce & Gabbana wprowadza do oferty perfumy dla psów
09.07.2024
„Save me”: wzruszająca animacja i kampania RSPCA o znęcaniu się nad zwierzętami
02.07.2024
Reklamy Battersea łączą Wimbledon i Euro 2024 z tematem opieki nad zwierzętami
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu