Pressroom W trzecim kwartale 2021 reklama online wciąż na fali wznoszącej (IAB Polska/PwC AdEx) 03.02.2022 Pressroom IAB reklama reklama online Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Optymizm wśród prezesów na świecie najwyższy od 10 lat – PwC CEO Survey 2022 27.01.2022 Pressroom badanie PwC Prezes Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021 – badanie IAB Polska/PwC AdEx 09.11.2021 Pressroom IAB Polska badanie reklama Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
E-commerce E-commerce najważniejszym wyzwaniem dla 80% światowego przemysłu 07.10.2021 E-commerce Mariusz Pełechaty ROPO PwC Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Branża mediów i rozrywki w tym roku wróci do poziomu sprzed pandemii – raport „Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025” 04.10.2021 Pressroom PwC pandemia COVID-19 Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom PwC z okazji 30-lecia w Polsce realizuje projekt „Sztuka dostrzegania” 21.09.2021 Pressroom PwC aukcja charytatywna PwC Polska Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom PwC: dla 80% światowego przemysłu model e-commerce to najważniejsze wyzwanie najbliższych 2 lat 16.09.2021 Pressroom E-commerce PwC sektor przemysłowy Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom PwC: 43% Polaków zamierza wydać w 2021 r. na zakupy online więcej niż w poprzednim roku [raport] 20.05.2021 Pressroom E-commerce raport badanie Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom W ciągu 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł 09.02.2021 Pressroom E-commerce raport badanie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Przychody polskiego sektora mediów i rozrywki zmniejszą się w 2020 r. o 560 mln dol. w porównaniu z poprzednim rokiem 12.11.2020 Pressroom raport badanie reklama Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom PwC: Polski rynek mediów i rozrywki rozwija się w tempie 5%. Najszybciej rośnie segment OTT [raport] 04.11.2019 Pressroom raport media PwC Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom IAB Polska/PwC AdEx: Dwucyfrowy wzrost reklamy cyfrowej 04.11.2019 Pressroom IAB Polska raport reklama Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom IAB Polska/PwC: Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w internecie większe od telewizyjnych 23.08.2019 Pressroom IAB reklama PwC Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom IAB Polska/PwC AdEx: Stabilny wzrost reklamy cyfrowej [badanie] 28.02.2019 Pressroom IAB Polska raport reklama Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom PwC: polski rynek mediów i rozrywki w ciągu kolejnych 5 lat zwiększy swoją wartość o niemal 3 mld dol [raport] 16.10.2018 Pressroom raport media PwC Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Technologia to nie science fiction. Rusza kampania firmy doradczej PwC 12.10.2017 Pressroom digital PwC technolgia Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania