11.01.2024
Jak wzrasta znaczenie ESG w event marketingu? Raport „Event marketing 2023/2024″
11.01.2024
Jak wzrasta znaczenie ESG w event marketingu? Raport „Event marketing 2023/2024″
14.07.2023
Bakoma startuje z nową komunikacją swojego kultowego jogurtu Naturalnego Gęstego
11.07.2023
Wakacje to nie gra w przetrwanie. Powiślańska Fundacja Społeczna rusza z kampanią wśród streamerów
24.05.2023
10 nagród z międzynarodowego konkursu Eventex Awards trafia do Plej
24.05.2023
Zasubskrybuj Kanał Strategiczny – Twoje centrum wiedzy o strategii marketingowej
13.04.2023
Na Powiślu dzieci potrzebują pomocy. Co Powiślańska Fundacja Społeczna i Plej dla nich robią?
03.04.2023
Damian Jemioło został nowym PR & marketing managerem w Plej
27.03.2023
Midjourney to gamechanger w marketingu? Dowiedz się, jak korzysta z niego agencja Plej
06.03.2023
Influencer marketing vs celebrity endorsement. Jak efektywnie współpracować z influencerami? (podcast)
22.12.2022
Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń na zdrowie i życie Allianz Polska
dzisiaj
Powrót legendy. Nokia 3210 w nowym wydaniu
dzisiaj
Trudne czasy dla copywriterów. Czy sztuczna inteligencja zbiera żniwo?
dzisiaj
Jakub Kowalik i Kraska awansują na stanowisko creative leads w Cut The Mustard
dzisiaj
Spotify’owa playlista „Seksplorownik”. Element kampanii Durex „Poczuj Dobre Wibracje”
dzisiaj
Tomasz Trzósło i Maciej Antczak obejmują stanowiska dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts