![„Influencer dostał 10 tys., agencja skasowała 80” – realne prowizje i marże w kampaniach z twórcami [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/budzet-kampania-influencer-opinie-142x0-c-default.jpg)
12.06.2025
„Influencer dostał 10 tys., agencja skasowała 80” – realne prowizje i marże w kampaniach z twórcami [OPINIE]
12.06.2025
„Influencer dostał 10 tys., agencja skasowała 80” – realne prowizje i marże w kampaniach z twórcami [OPINIE]
28.03.2025
„Garbage media”: billboard, którego nikt nie widzi – mocny przekaz o marnotrawstwie budżetu w reklamie
26.02.2025
Planowanie mediów, kreacji i budżetu – czy leci z nami pilot?
22.01.2024
Pierwsza w Polsce reklama TV wygenerowana w całości przez AI
11.01.2024
Jak wzrasta znaczenie ESG w event marketingu? Raport „Event marketing 2023/2024″
18.12.2023
Bądź inwestycją, a nie kosztem. Zoptymalizuj budżet marketingowy
26.09.2023
Branża SEO z perspektywy międzynarodowej – WhitePress publikuje wyniki raportu
25.09.2023
Strategia zakupowa Polaków na trudne czasy – raport E-Izby: (E)mergency commerce roku 2023
07.08.2023
Ekstraklasa wypłaci klubom i PZPN 270 mln zł w sezonie 2023/24
20.06.2023
IPG Mediabrands prognozuje wzrost rynku reklamy w regionie CEE o 6%
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]