16.10.2025
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
16.10.2025
Kto naprawdę sięga po chipsy? Zaskakujący profil konsumenta [BADANIE]
28.04.2025
„Kreatywność sprzedaje”: PepsiCo. – „Pepsi Space”
17.05.2024
Agencja Reklamowa Avanti rekomendowaną agencją do organizacji i obsługi promocji marek PepsiCo
08.02.2024
„Hello Las Vegas”: Pepsi organizuje tajemniczy weekend Super Bowl w Sphere
08.11.2023
Pepsi z nową identyfikacją wizualną. Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru
07.09.2023
Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s, kryje się wspaniały ziemniak – z takim przesłaniem wystartowała kampania Lay’s
03.07.2023
Pepsi wprowadza na rynek limitowany ketchup o smaku coli
24.04.2023
7Up prezentuje nowe logo
11.01.2023
Agencja mediowa Zenith wygrała przetarg na obsługę mediową PepsiCo w Polsce
14.12.2022
PepsiCo Polska, Carrefour Polska i LiveRamp ruszyły z pierwszą na polskim rynku kampanią aktywacyjną opartą o analizy cyfrowe
dzisiaj
Chińskie platformy i Pokolenie Z zmieniają polski e-commerce [BADANIE]
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – wrzesień 2025 [BADANIE]
dzisiaj
Finał Blix Awards. Ponad 145 tys. konsumentów wybrało najlepsze w kraju sieci handlowe
wczoraj
Nominacje Innovation 2025: poznaliśmy 50 najbardziej innowacyjnych projektów w Polsce
4 dni temu
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025