
25.10.2023
Mikhail Fediukovich na stanowisku performance marketing lead w KERRIS
25.10.2023
Mikhail Fediukovich na stanowisku performance marketing lead w KERRIS
14.02.2022
Polski producent kawy rozpoczyna kampanię społeczną w serwisie Pornhub
09.11.2021
PUMA mówi o siostrzeństwie w kampanii She Moves Us
17.09.2021
Pierwsza międzynarodowa kampania marki Serenada
31.08.2021
Napełnij słoiki w Kauflandzie. Wystartowała nowa kampania digitalowa sieci
17.08.2021
Lew wyskakujący na przechodniów i wieloryb w centrum Nowego Jorku, czyli nowoczesne reklamy 3D
17.08.2021
Zgłoszenia do IAB MIXX Awards najlepszych polskich kampanii reklamowych w digitalu tylko do końca sierpnia
21.07.2021
Wystartowała ogólnopolska kampania BIC Kids „Dla Twojego Małego Artysty”
15.07.2021
Value Media i SalesTube z kampanią olimpijską dla OTCF
13.07.2021
Rabarbar, morela i truskawka, czyli Fresh & Fruity na lato
wczoraj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
wczoraj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
4 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
5 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
5 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]