W związku z nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. 4F rozpoczęło kampanię promocyjną w telewizji i online. Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale, jak również w przezwyciężaniu codziennych słabości. Poruszający spot opowiada historię o trudnej drodze do sukcesu, którą przechodzi każdy zawodnik. 4F hasłem „We make a team” kolejny raz podkreśla, że jest obecna w życiu atletów na dobre i na złe.
Video będzie emitowane w telewizji (TVN, Polsat i portale tematyczne należące do tych nadawców) kinie oraz w digitalu – na YouTube i w social mediach. Realizacją kampanii w modelu house of communication zajęły się spółki należące do Group One. Value Media, jako strategiczny partner OTCF w planowaniu mediów, zadbało o zakup powierzchni mediowej. Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za wsparcie komunikacji w digitalu.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1