Value Media i SalesTube z kampanią olimpijską dla OTCF

Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na Olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w TV, digitalu i kinie. Jej realizacją zajęły się agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One).
O autorze
1 min czytania 2021-07-15

W związku z nadchodzącymi Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio. 4F rozpoczęło kampanię promocyjną w telewizji i online. Głównym celem działań komunikacyjnych jest budowa wizerunku marki jako partnera wspierającego sportowców w ich walce o medale, jak również w przezwyciężaniu codziennych słabości. Poruszający spot opowiada historię o trudnej drodze do sukcesu, którą przechodzi każdy zawodnik. 4F hasłem „We make a team” kolejny raz podkreśla, że jest obecna w życiu atletów na dobre i na złe.

Video będzie emitowane w telewizji (TVN, Polsat i portale tematyczne należące do tych nadawców) kinie oraz w digitalu – na YouTube i w social mediach. Realizacją kampanii w modelu house of communication zajęły się spółki należące do Group One. Value Media, jako strategiczny partner OTCF w planowaniu mediów, zadbało o zakup powierzchni mediowej. Agencja SalesTube jest odpowiedzialna za wsparcie komunikacji w digitalu.