09.04.2024
Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną
09.04.2024
Platforma Clicktrans odświeża identyfikację wizualną
15.02.2024
Chełm z odświeżoną strategią promocji. Niedźwiedź, podziemia kredowe i duch Bieluch nowymi symbolami miasta
20.10.2023
ContentHouse zmienia identyfikację wizualną
16.10.2023
ALD Automotive | LeasePlan prezentują nową globalną markę mobilności
20.09.2023
Nowa era marki adidas. Zmieniono identyfikację wizualną oraz hasło przewodnie
08.09.2023
Android ze zmienionym logo. Google oficjalnie zaprezentowało nową identyfikację wizualną
06.09.2023
Chcesz zostać współwłaścicielem ponad 3 tys. samochodów? W swojej najnowszej kampanii Traficar pokazuje, jak to zrobić
26.07.2023
Nowa identyfikacja wizualna Muzeum Narodowego w Gdańsku zdobyła GRAND PRIX w Paryżu!
12.07.2023
Studio ORKA z nową identyfikacją wizualną
29.06.2023
LUCKYYOU odświeża identyfikację wizualną na 10. urodziny
wczoraj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
2 dni temu
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
2 dni temu
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
2 dni temu
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
3 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców