
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
30.09.2021
#dekoltdlabialorusi – kalendarz-cegiełka wesprze rodziny białoruskich więźniów politycznych
08.04.2021
„Kobiety kontra koronawirus. Jak pandemia zmieniła ich życie i pracę” – wyniki raportu Kantara na zlecenie Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl
08.04.2021
„JednaPlaneta.JednoŻycie. Odpady” – trzecia odsłona projektu środowiskowego „Gazety Wyborczej”
22.01.2020
„150 kłopotliwych śmieci” – specjalny, proekologiczny dodatek „Gazety Wyborczej”
25.03.2019
Białe strony polskich gazet – popularne dzienniki popierają dyrektywę o prawie autorskim
08.01.2019
66 550 zł zebrane dla WWF w ramach akcji „Gazety Wyborczej” „PrenumeRATUJ”
13.12.2018
„Zmień czytanie w pomaganie” – Wyborcza.pl i WWF ruszają z akcją na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt
30.07.2018
„Gazeta Wyborcza” łączy działy marketingu swoich magazynów – dyrektorem zostaje Monika Summer-Brason
06.06.2018
Nagrody dla „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl w finale INMA Global Media Awards 2018
wczoraj
OnlyBio i UAUproject – artystyczna współpraca przy projektowaniu grzebienia do włosów pod prysznic
2 dni temu
Answear.com wprowadza kolekcję Renewed z cyfrowymi paszportami produktu dla odzieży upcyklingowej
2 dni temu
PR z przeszkodami, czyli współpraca Runmageddon i Good One PR
3 dni temu
„Smartflacja”, czyli sprytne sposoby Polaków na tańsze zakupy według badania Mastercard [RAPORT]
3 dni temu
MKiDN w ramach kampanii „Odwiedź kulturę na wakacjach” udostępnia wyszukiwarkę wydarzeń kulturalnych w Polsce