
15.07.2021
Lufthansa będzie używać tylko neutralnych płciowo określeń
15.07.2021
Lufthansa będzie używać tylko neutralnych płciowo określeń
02.12.2020
Sleeper’s Row: Lufthansa wprowadza „miejsca leżące” w samolocie
21.09.2017
Lufthansa inspiruje do zmiany swojego życia. Zobaczcie interaktywną planszę, która pomoże zaplanować Wam idealne wakacje
08.08.2017
Co wspólnego mają ze sobą linie lotnicze i lody? Lufthansa ułatwia życie miłośnikom lodów!
23.06.2016
Kampania „Dreamscapes” promuje w Europie nowe międzykontynentalne połączenia Lufthansy
26.02.2015
Rozwiązanie Criteo i Vayant pozwala liniom lotniczym na podwojenie współczynnika konwersji
dzisiaj
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]