
04.06.2025
„A moRZe bez plastiku?”: segreguj śmieci i zadbaj o Bałtyk
04.06.2025
„A moRZe bez plastiku?”: segreguj śmieci i zadbaj o Bałtyk
26.05.2025
Hubert Pajączkowski, Wojtek Papuziński: Ciało to nie tabu – to rzeczywistość [PODCAST]
15.05.2025
„Przepis na dezinformację”: kampania Ministerstwa Cyfryzacji przeciw manipulowaniu informacjami w sieci
03.04.2025
#OdKulis: Fundacja Cześć Ciało, czyli jak rozmawiać o dojrzewaniu
13.03.2025
„Czy mówisz po McFish?”: Duolingo i McDonald’s łączą naukę języków obcych ze światem fast-foodów
25.02.2025
„Lekcje bez tabu”: fundacja SEXEDPL zaprasza do mówienia o ciele, emocjach i relacjach w szkole
13.02.2025
Polak wśród 50 odkryć TikToka 2025
16.01.2025
„Kodeks Wrażliwości w mediach społecznościowych”: Fundacja Zdrowego Postępu edukuje na temat kryzysu psychicznego w przestrzeni online
25.11.2024
#TokTuMi: Avon przeprowadzi w szkołach lekcje na temat cyberprzemocy
15.10.2024
„Idzie Klara do szpitala”: Fundacja Dr Clown prezentuje materiały, które oswoją najmłodszych z pobytem w szpitalu
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]