
10.03.2017
Jedna na trzy transakcje online może zostać niewłaściwie przypisana przez marketerów, którzy nie korzystają z pomiarów cross-device
10.03.2017
Jedna na trzy transakcje online może zostać niewłaściwie przypisana przez marketerów, którzy nie korzystają z pomiarów cross-device
24.11.2016
Wyścig zaczyna się w Czarny Piątek. Criteo analizuje przedświąteczne zakupy w polskich sklepach online
05.07.2016
Kamila Pater (Criteo): Dziś potrzebne jest całościowe spojrzenie na każdego użytkownika
25.03.2015
Kamila Pater (Criteo): Rozwiązanie cross-device jest technologicznym krokiem milowym
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]