![[Aktualizacja] Poznań przyjął uchwałę krajobrazową. Miasto podzielone na 4 strefy](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/02/41212_l2-142x0-c-default.jpg)
28.02.2023
[Aktualizacja] Poznań przyjął uchwałę krajobrazową. Miasto podzielone na 4 strefy
28.02.2023
[Aktualizacja] Poznań przyjął uchwałę krajobrazową. Miasto podzielone na 4 strefy
31.01.2023
Bytom przyjął uchwałę porządkującą i ograniczającą reklamy w przestrzeni miejskiej
29.06.2022
Kraków pokazuje efekty wprowadzenia ustawy krajobrazowej. Chaos reklamowy znika
05.05.2022
Reklamy wielkoformatowe zniknęły z Sopotu
01.02.2021
Marcin Stan (Cityboard Media): Branża OOH musiała zrewidować swoje podejście do rynku
18.06.2020
Technologia 3D ułatwi realizację założeń uchwał krajobrazowych
27.02.2020
Kontrowersje wokół warszawskiej uchwały krajobrazowej [opinie]
16.12.2019
Z Gdańska zniknęło ponad 500 reklam – to efekt uchwały krajobrazowej
12.04.2019
Poznań pozbywa się krzykliwych billboardów w centrum miasta
13.09.2016
Krajobraz(owa) po bitwie, czyli pierwszy rok prac nad kodeksami reklamowymi
wczoraj
Pierwsze czytanie projektu DSA w sejmie jutro. W tle zarzuty o cenzurę
wczoraj
Opoczno promuje nową kolekcję i łączą AI z klasycznym filmem
wczoraj
Ruszają zgłoszenia do konkursu eventowego endorfina Storymakers
wczoraj
McCANN Poland z Grand Prix i sześcioma statuetkami na Golden Drum 2025
wczoraj
SAPR wybrało nową Radę Stowarzyszenia na kadencję 2025–2027