08.04.2024
„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie
08.04.2024
„70 years later the fire’s still burning”. Burger King pokazuje, że miłość może płonąć wiecznie
23.01.2024
Jak Tygryski angażują słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku w tworzenie nowych produktów [WYWIAD]
14.12.2023
Young Multi – raper i twórca internetowy dla samotnych seniorów
18.10.2023
Kiedy bajka spotyka się z rzeczywistością… Kampania na rzecz walki z Alzheimerem
17.10.2023
Mobile Vikings rusza z kolejną kampanią społeczną. Tym razem mówi „Ahoj!” samotności seniorów
08.08.2023
Ostatnia szansa na wakacje od codzienności
08.05.2023
Seniorzy będą więcej kupować online i mobile. Nowy raport „Seniorzy w świecie cyfrowym” Fundacji Kobiety e-biznesu
26.04.2023
Galeria Młociny nie zapomina o seniorach i zaprasza ich do wspólnego spędzania czasu
11.04.2023
Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności
27.03.2023
Wystartowała 9. edycja projektu społecznego „Paczka Dla Seniora” Fundacji Dobrych Inicjatyw
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców