
04.07.2025
Plus wkracza na TikToka
04.07.2025
Plus wkracza na TikToka
19.03.2025
Pokémon w wersji LEGO! Oto współpraca, na którą czekali fani
27.11.2024
#NMInsights PwC: Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2024-2028 [RAPORT]
12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
01.12.2023
Gaming z nietrafionym marketingiem – tylko 1/6 badanych sądzi, że marki wiedzą jak komunikować się z graczami
26.10.2023
Polski rynek rozrywki i mediów w 2023 roku przekroczy wartość 48 mld zł
13.10.2023
PlayStation Polska otwiera brand space w Warszawie!
21.08.2023
Marta Frankel-Dominik (Trefl SA): Sektor mobilny wymaga stałych działań, ale odwdzięcza się możliwością szybkiego dotarcia do odbiorców z całego świata
02.08.2023
Meta stworzy chatboty AI. Będą posiadały aż 30 osobowości
30.06.2023
„Oda do zapachu”, czyli jak Old Spice wkroczył do świata Netflix The Witcher
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu