 
                    05.10.2020
Vectra odświeża swój branding
 
                    05.10.2020
Vectra odświeża swój branding
 
                    15.11.2019
Anna Adamczyk objęła stanowisko group account directora w Carat Polska
 
                    25.09.2019
Mariusz Kukwa objął stanowisko head of multiscreen investment w Amplifi
 
                    25.07.2019
Łukasz Herman awansował na client partnera w Carat
![Dentsu Aegis Network: Wydatki reklamowe na poziomie 4,1% w 2020 roku [raport]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2019/07/22589_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    11.07.2019
Dentsu Aegis Network: Wydatki reklamowe na poziomie 4,1% w 2020 roku [raport]
 
                    21.05.2019
Isobar Polska wyodrębnia w strukturze dział Business Developmentu
 
                    23.04.2019
#OdKulis: Backpacks rock, czyli technologie w służbie niesłyszącym na Pol’and’Rock Festival 2018
![Dentsu Aegis Network: Tylko 45% ludzi wierzy, że przedsiębiorstwa chronią ich prywatność [raport]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2019/04/21669_l2-142x0-c-default.jpg) 
                    04.04.2019
Dentsu Aegis Network: Tylko 45% ludzi wierzy, że przedsiębiorstwa chronią ich prywatność [raport]
 
                    08.11.2017
Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network
 
                    27.07.2017
Roman Dudziński awansuje w strukturach domu mediowego Carat Polska
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025