24.08.2017
Strefa #PlayWoodstockMasters na 23. Przystanku Woodstock – realizacja Plej i Tabasco
24.08.2017
Strefa #PlayWoodstockMasters na 23. Przystanku Woodstock – realizacja Plej i Tabasco
11.08.2017
Miasteczko Leszka Chmielewskiego – najbardziej kreatywne miejsce na Woodstocku 2017!
31.07.2017
Strefa Play na 23. Przystanku Woodstock – „To będzie LEGENDARNE”
24.07.2017
Lech Premium po raz czwarty sponsorem głównym Przystanku Woodstock
30.08.2016
“Play Woodstock Challenge” – pełna integracja online z offline w Strefie Play na 22. Przystanku Woodstock. Podsumowuje agencja Plej
11.08.2015
Lech, Play i Shaggy największymi gwiazdami na 21. Przystanku Woodstock? – czyli jak marki promowały się na festiwalu
05.08.2015
Przejechali ponad 22 tysiące kilometrów na rowerach na Przystanku Woodstock
2 dni temu
Agencja Alpaca Studio z tytułem Luksusowa Marka Roku 2025
3 dni temu
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
3 dni temu
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
4 dni temu
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
4 dni temu
Tigers i Get Noticed jednoczą siły