 
                    01.09.2025
Lidl Polska i Caritas razem przeciw marnowaniu – startuje 5. edycja kampanii „Sztuka niemarnowania”
 
                    01.09.2025
Lidl Polska i Caritas razem przeciw marnowaniu – startuje 5. edycja kampanii „Sztuka niemarnowania”
 
                    20.05.2025
„Akcja BoJa”: WOPR i Lidl Polska razem na rzecz bezpiecznego wypoczynku nad wodą
 
                    12.05.2025
Hiszpański Lidl promuje zdrowe odżywianie wśród dzieci. Sieć eliminuje wzory dziecięce z produktów o niższej wartości odżywczej
 
                    21.03.2025
Lidl Polska rozpoczął komunikację z klientami sieci na WhatsAppie
 
                    13.11.2024
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę zachęca do podpisania manifestu przeciwko przemocy wobec dzieci
 
                    24.10.2024
Znamy finalistów TikTok Ad Awards CE 2024. Wśród laureatów Lidl, Komputronik i Wubertools
 
                    09.10.2024
Lidl dołącza do kampanii „Dzieciństwo bez przemocy”. Spoty głosowe pojawią się we wszystkich sklepach sieci
 
                    06.09.2024
Ponad 10,1 mld zł wartości dodanej. Lidl Polska podsumowuje wyniki działalności w 2023 roku
 
                    04.09.2024
Lidl Polska po raz czwarty rusza z kampanią edukacyjną na temat niemarnowania żywności
 
                    05.08.2024
Lidl Polska wystartował z profilem na TikToku
dzisiaj
„Prawo pracy? Easy mode!”: Ministerstwo Pracy stawia na młodych ambasadorów zmian na rynku pracy
dzisiaj
Plus partnerem technologicznym trasy #MATA2040 TOUR
dzisiaj
Filip Połoska i Łukasz Zboralski zakładają fundację Projekt: Spokojna Droga
wczoraj
Fundacja LPP współorganizatorem pierwszego Gdańskiego Miesiąca Zdrowia Psychicznego
2 dni temu
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025