
20.05.2025
„Akcja BoJa”: WOPR i Lidl Polska razem na rzecz bezpiecznego wypoczynku nad wodą
20.05.2025
„Akcja BoJa”: WOPR i Lidl Polska razem na rzecz bezpiecznego wypoczynku nad wodą
12.05.2025
Hiszpański Lidl promuje zdrowe odżywianie wśród dzieci. Sieć eliminuje wzory dziecięce z produktów o niższej wartości odżywczej
21.03.2025
Lidl Polska rozpoczął komunikację z klientami sieci na WhatsAppie
13.11.2024
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę zachęca do podpisania manifestu przeciwko przemocy wobec dzieci
24.10.2024
Znamy finalistów TikTok Ad Awards CE 2024. Wśród laureatów Lidl, Komputronik i Wubertools
09.10.2024
Lidl dołącza do kampanii „Dzieciństwo bez przemocy”. Spoty głosowe pojawią się we wszystkich sklepach sieci
06.09.2024
Ponad 10,1 mld zł wartości dodanej. Lidl Polska podsumowuje wyniki działalności w 2023 roku
04.09.2024
Lidl Polska po raz czwarty rusza z kampanią edukacyjną na temat niemarnowania żywności
05.08.2024
Lidl Polska wystartował z profilem na TikToku
04.06.2024
Pluxee i Lidl Polska rozpoczęły współpracę
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]