14.02.2024
Technologiczna Transformacja Zakupów B2B. Strategie i wnioski dla polskiego rynku [RAPORT]
14.02.2024
Technologiczna Transformacja Zakupów B2B. Strategie i wnioski dla polskiego rynku [RAPORT]
12.10.2023
WebTalk jako wyłączny przedstawiciel Flexitive, wprowadza do Polski zaawansowaną technologię dynamic design
05.09.2023
Jak przygotować się do wdrożenia marketing automation w firmie?
28.08.2023
Już jest! Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing Automation krok po kroku”
17.08.2023
Bariery na drodze do cyfrowej transformacji marketingu w Polsce. Czyli co powstrzymuje marketerów przed stosowaniem zaawansowanych technologii?
04.05.2023
Lewiatan ma swojego własnego Kerfusia. Poznajcie robota Lewitec
04.01.2023
McDonald’s otworzył lokal, prowadzony głównie przez pracowników innych niż ludzie
24.11.2022
Marketing automation na ratunek e-commerce’om w walce o klienta
04.11.2022
Koniec telefonów z ofertami od „robotów”? Sejm przyjął rządową nowelizację ustawy o prawach konsumenta
17.10.2022
Human-first content. Człowiek – po pierwsze i… ostatnie!
dzisiaj
Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42
dzisiaj
Rynek reklamy w Polsce – luty 2024 [BADANIE]
dzisiaj
Polakom podoba się walka cenowa wśród dyskontów. Ponad 55% rodaków chce jej zaostrzenia, żeby zrobić tańsze zakupy na święta [BADANIE]
dzisiaj
Karolina Fijołek-Gajewska nową dyrektor działu usług w MediaMarkt Polska
dzisiaj
Allegro wkracza na rynek słowacki i otwiera nowe możliwości dla polskich sprzedawców