2 dni temu
Złap oddech w e-commerce. Jak wykorzystać automatyzację do przyspieszenia sprzedaży i stać się częścią a-commerce
2 dni temu
Złap oddech w e-commerce. Jak wykorzystać automatyzację do przyspieszenia sprzedaży i stać się częścią a-commerce
14.02.2024
Technologiczna Transformacja Zakupów B2B. Strategie i wnioski dla polskiego rynku [RAPORT]
12.10.2023
WebTalk jako wyłączny przedstawiciel Flexitive, wprowadza do Polski zaawansowaną technologię dynamic design
05.09.2023
Jak przygotować się do wdrożenia marketing automation w firmie?
28.08.2023
Już jest! Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing Automation krok po kroku”
17.08.2023
Bariery na drodze do cyfrowej transformacji marketingu w Polsce. Czyli co powstrzymuje marketerów przed stosowaniem zaawansowanych technologii?
04.05.2023
Lewiatan ma swojego własnego Kerfusia. Poznajcie robota Lewitec
04.01.2023
McDonald’s otworzył lokal, prowadzony głównie przez pracowników innych niż ludzie
24.11.2022
Marketing automation na ratunek e-commerce’om w walce o klienta
04.11.2022
Koniec telefonów z ofertami od „robotów”? Sejm przyjął rządową nowelizację ustawy o prawach konsumenta
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean