27.03.2024
Złap oddech w e-commerce. Jak wykorzystać automatyzację do przyspieszenia sprzedaży i stać się częścią a-commerce
27.03.2024
Złap oddech w e-commerce. Jak wykorzystać automatyzację do przyspieszenia sprzedaży i stać się częścią a-commerce
14.02.2024
Technologiczna Transformacja Zakupów B2B. Strategie i wnioski dla polskiego rynku [RAPORT]
12.10.2023
WebTalk jako wyłączny przedstawiciel Flexitive, wprowadza do Polski zaawansowaną technologię dynamic design
05.09.2023
Jak przygotować się do wdrożenia marketing automation w firmie?
28.08.2023
Już jest! Najnowsza książka Łukasza Kosuniaka „Marketing Automation krok po kroku”
17.08.2023
Bariery na drodze do cyfrowej transformacji marketingu w Polsce. Czyli co powstrzymuje marketerów przed stosowaniem zaawansowanych technologii?
04.05.2023
Lewiatan ma swojego własnego Kerfusia. Poznajcie robota Lewitec
04.01.2023
McDonald’s otworzył lokal, prowadzony głównie przez pracowników innych niż ludzie
24.11.2022
Marketing automation na ratunek e-commerce’om w walce o klienta
04.11.2022
Koniec telefonów z ofertami od „robotów”? Sejm przyjął rządową nowelizację ustawy o prawach konsumenta
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero