![Co dla sprzedawców zmienią ulepszone narzędzia AI od Google’a [KOMENTARZ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/adamiec-google-142x0-c-default.jpg)
15.01.2025
Co dla sprzedawców zmienią ulepszone narzędzia AI od Google’a [KOMENTARZ]
15.01.2025
Co dla sprzedawców zmienią ulepszone narzędzia AI od Google’a [KOMENTARZ]
01.07.2024
„GfK Retail Purchasing Power Europe”: Polska na 22. miejscu w rankingu detalicznej siły nabywczej w Europie
08.03.2023
Przychody największych na świecie detalistów wzrosły o 8,5 proc.
06.06.2022
W bezobsługowych sklepach Żabka Nano hot dogi będzie przygotowywał robot
02.06.2022
Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS
10.11.2021
Poczta Polska otrzyma 190 mln zł na rozwój logistyki e-commerce
06.11.2019
Klienci doskonale wiedzą, czego nie chcą. 7 grzechów głównych sklepów rynku fashion, które obniżają sprzedaż
25.09.2015
10 aktualnych trendów w sprzedaży hurtowej
2 dni temu
Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic
3 dni temu
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
3 dni temu
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
3 dni temu
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
3 dni temu
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]