Suszonka Zaspa, Dolny Port i Orunia na Twojej głowie – Instytut Kultury Miejskiej stworzył czapki nawiązujące do dzielnic Gdańska 19.02.2021 marketing miast promocja Kampania Miasto Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nowa dawka marketingowej wiedzy dla kultury. Spotkania na żywo pod szyldem Konferencji Marketing w Kulturze 02.04.2020 Pressroom konferencja wydarzenie online Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom 5. edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 07.02.2020 Pressroom konferencja kultura sztuka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Słowa są wolne, a poezja w mieście – kampania Instytutu Kultury Miejskiej pokazuje, że poezję można odkrywać codziennie w każdym miejscu 06.06.2019 Pressroom Kampania akcja Instytut Kultury Miejskiej Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom #Poezjawmiescie. Jakie miejsca w Gdańsku kojarzą się z poezją? 20.03.2019 Pressroom Konkurs Gdańsk Instytut Kultury Miejskiej Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ogólnopolska Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka po raz 4. w Gdańsku 01.02.2019 Pressroom konferencja Instytut Kultury Miejskiej Marketing w Kulturze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Jak napisać wciągający wpis na blogu, który wypromuje Twoją wiedzę - infografika o webwritingu 20.10.2015 Pressroom infografika blog Projekt Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania