E-commerce Jak wdrożyć enhanced ecommerce poprzez GTM z wykorzystaniem datalayer? 17.02.2017 E-commerce Google CMS GTM Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Reklama internetowa O wynikach kampanii świadczy nie tylko konwersja 01.01.2017 Reklama internetowa E-mail marketing CPC analiza Poleć FB TW IN 8 8 minut czytania
Strategia Analiza, czyli odkrywanie rzeczywistości 24.08.2016 Strategia analiza Dane Przedsiębiorstwa Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Email marketing 10 wskaźników, które powiedzą Ci wszystko o skuteczności Twojego newslettera 23.08.2016 Email marketing Strategia mailing analityka Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Big data Big Data vs. Michał Pazdan - jak polski obrońca zawstydził analityków danych 30.06.2016 big data analityka Euro 2016 Pazdan Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
SEM Wdrożenie analityki 360. Kultura analityczna w organizacji 01.04.2016 SEM Strategia SEO analiza Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Analityka 3.0, czyli u progu analitycznej rewolucji 25.03.2016 Pressroom Dane analityka Analityka 3.0 Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Big data Kim był Chandler Bing z „Przyjaciół”? 14.03.2016 big data analiza danych IT analityka Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Case study Od 0 do 10 tysięcy obserwujących na Instagramie w 3 miesiące 26.02.2016 Social media Instagram case study Użytkownicy Poleć FB TW IN 9 9 minut czytania
SEM Jak stworzyć idealny proces optymalizacji współczynnika konwersji, który będzie dostarczał dwucyfrowe wzrosty? 26.11.2015 SEM web design SEO analityka internetowa Poleć FB TW IN 8 8 minut czytania
Big data W poszukiwaniu cyfrowego czasu - 4 prognozy dla Big Data marketingu 18.11.2015 mobile big data analiza danych Internet of Things Poleć FB TW IN 11 11 minut czytania
SEM 3 pytania, które powinieneś zadać swojemu analitykowi 29.10.2015 SEM AdWords analiza danych statystyki Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania