17.10.2024
„ME, MYSELF & TOUCH”: Kożuchowska, Hamkało, Ryskala i inne celebrytki nawołują do samobadania piersi z okazji Pink October
17.10.2024
„ME, MYSELF & TOUCH”: Kożuchowska, Hamkało, Ryskala i inne celebrytki nawołują do samobadania piersi z okazji Pink October
05.10.2022
Alivia i AMS z kampanią w Digital OOH wspierającą miesiąc świadomości raka piersi
18.10.2021
„Ty kupujesz, my pomagamy!” – marka Less is More wspiera Fundację onkologiczną Alivia
04.02.2019
SMS-y mogą pokonać raka – Fundacja Onkologiczna Alivia zachęca do wsparcia chorych
31.05.2017
Jak polskie organizacje pozarządowe radzą sobie z marketingiem i promocją?
29.09.2016
Różowa piła mechaniczna, czyli Husqvarna wspiera chorych na raka
14.03.2016
Reklama dnia: weź raka na cel i… rozstrzelaj go na strzelnicy
09.02.2016
Saatchi & Saatchi /Interactive Solutions, Platige Image oraz Dobro dla Fundacji Alivia
2 dni temu
Luksusowy samochód Valhalla Aston Martin oficjalnie zadebiutuje w Fortnite
2 dni temu
Kolejna Bitwa o Południe już za moment – freestyle’owcy zmierzą się w duetach
3 dni temu
T-Mobile prezentuje szkolenia „Cyfrowy świat dla każdego”: idealny prezent na święta
5 dni temu
Smartfon popularniejszy niż telewizor – wyniki badania SW Research
5 dni temu
Homla – Dom Prezentów zwycięża polską edycję GIA i jedzie na światowego finału w Chicago