
17.10.2024
„ME, MYSELF & TOUCH”: Kożuchowska, Hamkało, Ryskala i inne celebrytki nawołują do samobadania piersi z okazji Pink October
17.10.2024
„ME, MYSELF & TOUCH”: Kożuchowska, Hamkało, Ryskala i inne celebrytki nawołują do samobadania piersi z okazji Pink October
05.10.2022
Alivia i AMS z kampanią w Digital OOH wspierającą miesiąc świadomości raka piersi
18.10.2021
„Ty kupujesz, my pomagamy!” – marka Less is More wspiera Fundację onkologiczną Alivia
04.02.2019
SMS-y mogą pokonać raka – Fundacja Onkologiczna Alivia zachęca do wsparcia chorych
31.05.2017
Jak polskie organizacje pozarządowe radzą sobie z marketingiem i promocją?
29.09.2016
Różowa piła mechaniczna, czyli Husqvarna wspiera chorych na raka
14.03.2016
Reklama dnia: weź raka na cel i… rozstrzelaj go na strzelnicy
09.02.2016
Saatchi & Saatchi /Interactive Solutions, Platige Image oraz Dobro dla Fundacji Alivia
dzisiaj
Zdmuchnij pianę w apce Rossmanna
dzisiaj
Wojewódzki, Hołowczyc i Zalewski w kampanii telewizorów Haier
dzisiaj
„Kurs na czytanie”: Fundacja Powszechnego Czytania szuka Ratowników Czytelnictwa
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?