08.09.2025
„Become Unfollowed”: Cropp zachęca do celebrowania autentyczności
08.09.2025
„Become Unfollowed”: Cropp zachęca do celebrowania autentyczności
16.09.2024
„Akcja Stylizacja” w LPP – moda na rzecz wyrównania szans społecznych
15.03.2024
Spadają ceny akcji spółki odzieżowej LPP. Wszystko przez doniesienia o handlu w Rosji [AKTUALIZACJA 18.03.2024]
23.11.2023
Fundacja LPP i Cropp z wyjątkowym projektem na stulecie Disneya
12.06.2023
Cropp wykorzystał w promocji godzinę śmierci papieża. Reklamę szybko wycofano
25.05.2022
RE zamiast Reserved – w Rosji nowe sklepy zastępują dawne salony LPP
17.03.2016
Cropp zwraca uwagę na jeans! Kampania i strona WWW od agencji zjednoczenie.com
20.11.2015
Op1 dla CROPP – promocja kolekcji snowboardowej
30.05.2014
Bad Rubber Ducker – nowa kampania marki Cropp
04.10.2013
Konkurs Cropp i Urban Forms na Instagramie
wczoraj
Smartfon popularniejszy niż telewizor – wyniki badania SW Research
wczoraj
Homla – Dom Prezentów zwycięża polską edycję GIA i jedzie na światowego finału w Chicago
wczoraj
Żabka rozszerza „Wygodne usługi”: online zamówisz poprawki krawieckie
4 dni temu
Plush wygrywa TikTok Ad Awards CE 2025
4 dni temu
Nadajesz paczki, a DHL eCommerce funduje lekcje na temat przeciwdziałania hejtowi rówieśniczemu