Wywiad Marta Maszewska-Danielewicz (Nationale-Nederlanden): Zdajemy sobie sprawę, że negatywne, nieprzewidziane zdarzenia to temat bardzo delikatny 28.11.2022 Wywiad ubezpieczenia Nationale-Nederlanden Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Nationale-Nederlanden z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost” 20.10.2022 Pressroom Nationale-Nederlanden ubezpieczenie Marketing zaangażowany społecznie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Polacy nie chcą przepłacać za paliwo. Blisko 60 proc. coraz częściej wybiera rowery [raport] 25.05.2022 Pressroom rower ubezpieczenia Nationale-Nederlanden Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Pressroom Agencja FormUp wygrywa przetarg na działania performance marki Nationale-Nederlanden 07.04.2021 Pressroom Nationale-Nederlanden Form up Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „Rak? To nie tak!” 04.02.2021 Pressroom reklama spot Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Marcin Prokop i Daria Ładocha szukają swojego zgubionego „JA” w kampanii Nationale-Nederlanden 27.11.2020 Pressroom Kampania Inicjatywa akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nationale-Nederlanden ponownie z Clear Communication Group 09.11.2020 Pressroom współpraca Clear Communication Group Nationale-Nederlanden Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Dbając o coraz więcej, kiedy ostatnio pomyślałeś o tym, by zadbać o siebie? – pyta w swojej nowej kampanii Nationale-Nederlanden 20.10.2020 Pressroom reklama spot Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „O pracy Doradcy ubezpieczeniowego mówimy wprost” – Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią employer brandingową 28.09.2020 Pressroom employer branding Kampania akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nationale-Nederlanden po raz drugi wspiera projekt „Uniwersytet Sukcesu” 20.07.2020 Pressroom pomoc Kampania akcja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nationale-Nederlanden partnerem kampanii ONKOOBRONA 21.05.2020 Pressroom współpraca Kampania Nationale-Nederlanden Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Szkoła, praca i dom pod jednym dachem. Tylko co piąty rodzic nie musi wspierać dzieci w zdalnej edukacji 08.05.2020 Pressroom raport Edukacja badanie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom #CodzienniBohaterowie – kampania społeczna Nationale-Nederlanden 16.04.2020 Pressroom spot Kampania Nationale-Nederlanden Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Storia by Abstra współpracuje komercyjnie z Nationale-Nederlanden 20.12.2019 Pressroom współpraca Nationale-Nederlanden podcast Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Nie szukaj wymówek. Potwierdź swoje zdrowie” – kampania społeczna Nationale-Nederlanden 26.06.2019 Pressroom zdrowie Kampania Nationale-Nederlanden Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Oczami matki” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden 21.09.2017 Pressroom reklama spot Nationale-Nederlanden Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania