![„Everyday Escape”: ASICS przekonuje, że kwadrans ćwiczeń działa lepiej niż wizyta a SPA [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/10/ASICS_everyday-escape-142x0-c-default.jpg)
06.10.2025
„Everyday Escape”: ASICS przekonuje, że kwadrans ćwiczeń działa lepiej niż wizyta a SPA [BADANIE]
06.10.2025
„Everyday Escape”: ASICS przekonuje, że kwadrans ćwiczeń działa lepiej niż wizyta a SPA [BADANIE]
27.08.2025
„Undropped Kit”: ASICS proponuje nowy wzór stroju na WF, by zachęcić dziewczęta do aktywności fizycznej
13.05.2025
„Mind’s Best Friend”: ASICS wybrał psiego ambasadora, który inspiruje do ruchu dla ciała i umysłu
24.09.2024
„Desk Break”: ASICS zwraca uwagę, że praca przy biurku bez przerw to zagrożenie dla zdrowia psychicznego
27.08.2024
ASICS ubierze paralimpijską reprezentację uchodźców
15.07.2024
ASICS walczy z hejtem i wspiera zdrowie psychiczne sportowców
21.03.2024
„Little Reminders”: dziecięcy influencerzy w kampanii Asics przypominają o radości płynącej z aktywności fizycznej
26.01.2024
Buty zamiast piwa. Akcja marki ASICS w londyńskim barze
05.01.2024
Asics podsumowuje 2023 rok
15.09.2021
7. Cracovia Półmaraton Królewski promuje kampanię Uplifting Minds ASICS
dzisiaj
Kupuj z legalnego źródła: rusza akcja „Stroisz” Lasów Państwowych
dzisiaj
Lubella świętuje Światowy Dzień Makaronu w wielkim formacie: nowy mural w Lublinie
wczoraj
Na polskim rynku pojawia się fellowheads – nowe Brand Development Studio
wczoraj
Tigers i Get Noticed jednoczą siły
2 dni temu
Laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025