10.04.2024
Carrefour uruchamia koszyki niespodzianki. Klienci nie poznają ich zawartości przed zakupem
10.04.2024
Carrefour uruchamia koszyki niespodzianki. Klienci nie poznają ich zawartości przed zakupem
22.03.2024
Dlaczego twój dziadek łapie się na promocje w Biedronce, a ty… może już nie?
18.03.2024
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
05.03.2024
Tarczyński rusza z kampanią promocyjną nowych smaków kabanosów
08.12.2023
Bagietka Maryli w Carrefour, czyli sieć supermarketów tworzy RTM
27.11.2023
Jak Popeyes w Polsce pobił światowe rekordy długości oczekiwania w kolejce?
24.11.2023
Najlepsze marketingowe oferty na Black Friday w jednym miejscu!
24.11.2023
Jak przygotować chwytliwą kampanię na Black Friday? Można na przykład… śpiewająco
16.11.2023
Coraz bliżej Święta, czyli Social Customer Care w trakcie sezonowych wyprzedaży
09.11.2023
SHEIN inwestuje w rozwój w Polsce. Najpierw magazyn, a teraz sklep tymczasowy?
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia