
20.03.2025
„My First Lab Animal”: satyryczna reklama PETA nawiązuje do stylistyki lat 90. i zwraca uwagę na powszechność eksperymentów na zwierzętach
20.03.2025
„My First Lab Animal”: satyryczna reklama PETA nawiązuje do stylistyki lat 90. i zwraca uwagę na powszechność eksperymentów na zwierzętach
19.11.2024
PETA zmienia piosenkę „Happy” Pharrella Williamsa w manifest przeciwko wykorzystywaniu zwierząt w kolekcjach Louis Vuitton
01.12.2021
Ubrania i akcesoria z „ludzkiej skóry” w fikcyjnym sklepie PETA
25.09.2020
Prawdziwa cena lajków – ruszyła nowa kampania PETA zwracająca uwagę na problem torturowania słoni
15.09.2020
Calvin Klein i Tommy Hilfiger rezygnują z wykorzystywania skór egzotycznych zwierząt w swoich produktach
18.02.2020
PETA i Fundacja Viva będą protestować przed sklepami Reserved – LPP odpowiada i rozważa podjęcie kroków prawnych
06.02.2020
PETA osiągnęła swój cel i zakończyła kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”
16.05.2019
Veggie is delicious: #FoodPorn w kampanii PETY
21.12.2018
PETA: Zwierzęta nie są prezentami świątecznymi
18.07.2017
Design, który skłania do zastanowienia się nad ludzkimi niedoskonałościami
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]