01.12.2021
Ubrania i akcesoria z „ludzkiej skóry” w fikcyjnym sklepie PETA
01.12.2021
Ubrania i akcesoria z „ludzkiej skóry” w fikcyjnym sklepie PETA
25.09.2020
Prawdziwa cena lajków – ruszyła nowa kampania PETA zwracająca uwagę na problem torturowania słoni
15.09.2020
Calvin Klein i Tommy Hilfiger rezygnują z wykorzystywania skór egzotycznych zwierząt w swoich produktach
18.02.2020
PETA i Fundacja Viva będą protestować przed sklepami Reserved – LPP odpowiada i rozważa podjęcie kroków prawnych
06.02.2020
PETA osiągnęła swój cel i zakończyła kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”
16.05.2019
Veggie is delicious: #FoodPorn w kampanii PETY
21.12.2018
PETA: Zwierzęta nie są prezentami świątecznymi
18.07.2017
Design, który skłania do zastanowienia się nad ludzkimi niedoskonałościami
dzisiaj
Temat rzeka. Wystawa prac artystów z Galerii Rusz w przestrzeni publicznej Torunia
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców