
26.09.2022
ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co ważne”, do którego zaprosiła popularnych polskich podcasterów
26.09.2022
ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co ważne”, do którego zaprosiła popularnych polskich podcasterów
23.09.2022
Volkswagen wprowadza na polski rynek nowy elektryczny model – ID.5
19.01.2022
Efektywna konwersja online to offline i innowacyjny geofencing od Hybrid.ai w kampanii Volkswagena
10.08.2020
PHD Media Direction i Media Direction OMD w programie Facebook Marketing Partners
17.04.2020
Zbuduj Porsche bez wychodzenia z domu
02.09.2019
Niestandardowy projekt contentowy EOS i TVN Style
05.12.2017
Wąsaty Big Hug w PHD Media Direction
27.04.2017
PHD Media Direction wygrywa przetarg na obsługę Nationale Nederlanden
26.04.2017
SUV przyszłości od Lexusa
14.09.2016
Artur Wójcik dołączył do zespołu PHD (Grupa OMD)
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu