
26.09.2022
ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co ważne”, do którego zaprosiła popularnych polskich podcasterów
26.09.2022
ŠKODA rusza z projektem „Wszystko, co ważne”, do którego zaprosiła popularnych polskich podcasterów
23.09.2022
Volkswagen wprowadza na polski rynek nowy elektryczny model – ID.5
19.01.2022
Efektywna konwersja online to offline i innowacyjny geofencing od Hybrid.ai w kampanii Volkswagena
10.08.2020
PHD Media Direction i Media Direction OMD w programie Facebook Marketing Partners
17.04.2020
Zbuduj Porsche bez wychodzenia z domu
02.09.2019
Niestandardowy projekt contentowy EOS i TVN Style
05.12.2017
Wąsaty Big Hug w PHD Media Direction
27.04.2017
PHD Media Direction wygrywa przetarg na obsługę Nationale Nederlanden
26.04.2017
SUV przyszłości od Lexusa
14.09.2016
Artur Wójcik dołączył do zespołu PHD (Grupa OMD)
dzisiaj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
dzisiaj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
dzisiaj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
dzisiaj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
dzisiaj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]