![#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/Projekt-bez-nazwy-2025-07-09T101240.120-142x0-c-default.png)
dzisiaj
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
dzisiaj
#NMInsights KMPG: „Sztuczna inteligencja w Polsce. Krajobraz pełen paradoksów” [RAPORT]
wczoraj
R0_B0+: Canal+ testuje AI, by udowodnić, że wyobraźnia to nie coś, co da się zaprogramować
wczoraj
Jak humanizować treści AI [PORADNIK]
2 dni temu
H&M prezentuje cyfrowe sobowtóry modelek w sesji zdjęciowej wygenerowanej dzięki AI
5 dni temu
Viva Technology 2025: 7 obserwacji ze święta technologii w Paryżu [RELACJA]
30.06.2025
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
24.06.2025
Jak Google AI Overviews wpływają na SEO w Superauto.pl [WYWIAD]
24.06.2025
Mattel i OpenAI ogłaszają rozpoczęcie współpracy strategicznej
23.06.2025
Avatar wygenerował masowe zasięgi na chińskiej platformie e-commerce Baidu
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka