
30.10.2023
Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty
30.10.2023
Piękno od backstage’u. Dobre praktyki w realizacji eventów beauty
20.10.2023
Wavemaker dla L’Oreal – kampania launchowa nowego zapachu YSL
07.03.2022
LVL UP MEDIA wygrywa obsługę L’Oréal Professionnel Paris na Allegro
13.01.2022
L’Oréal Professionnel Paris rozszerza współpracę z agencją PR Big Picture
25.10.2021
TikTok po raz pierwszy został partnerem Gali Effie Awards Poland 2021
20.05.2020
Grażyna Torbicka rozmawia… – O kobietach, z kobietami, dla kobiet, czyli event online z kobietami w roli głównej
11.12.2019
Pewność efektu u fryzjera w kampanii Salonu Expert L’Oréal Professionnel
09.07.2019
Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w nowej odsłonie komunikacji digital L’Oréal Professionnel
26.01.2017
L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]