![#NMInsights „SecondHand”: jak wygląda konsumpcja dóbr z drugiej ręki w Polsce [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/07/raport-secondhand-havas-142x0-c-default.jpg)
03.07.2025
#NMInsights „SecondHand”: jak wygląda konsumpcja dóbr z drugiej ręki w Polsce [RAPORT]
03.07.2025
#NMInsights „SecondHand”: jak wygląda konsumpcja dóbr z drugiej ręki w Polsce [RAPORT]
04.11.2024
#NMInsights: Najbardziej znaczące marki na świecie. Badanie Havas Meaningful Brands 2024 [RAPORT]
23.10.2024
#NMInsights: Halloween a działania marek. Jak naprawdę wygląda stosunek Polaków do Halloween [RAPORT]
13.06.2024
Havas Media Network: Wielki sport, wielkie dylematy [BADANIE]
08.11.2023
MG Motor wybrało Havas do wsparcia debiutu marki MG na rynku polskim
02.10.2023
Miłosz Jacyna na czele Havas PLAY
10.07.2023
Badanie Meaningful Brands 2023: Witamy w świecie „ekonom-JA”
03.07.2023
Havas z nową globalną identyfikacją wizualną
17.04.2023
Startuje ogólnopolska kampania „TakDlaPodpasek”
30.01.2023
Havas Prosumer „Siła Wspólnot” [raport]
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu