3 dni temu
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
3 dni temu
Coca-Cola w kampanii „Recycle Me” niszczy kultowe logo i zachęca do recyklingu puszek po napoju
09.02.2024
Marathon International daje drugie życie plandekom samochodowym
31.01.2024
Polacy nie chcą płacić za jednorazowe opakowania plastikowe. Do sklepów chodzą z własnymi pojemnikami
31.01.2024
Coca-Cola usuwa etykiety z butelek Sprite i upraszcza proces recyklingu
02.01.2024
ORLEN wchodzi w nowy projekt gospodarki obiegu zamkniętego
17.10.2023
Re-commerce, czyli e-commerce z drugiej ręki
27.09.2023
Tetra Pak edukuje na temat recyklingu w kampanii „Daj mu drugą szansę”
26.09.2023
Lego wycofuje klocki pochodzące z recyklingu butelek PET. Firma będzie testować inne rozwiązanie
27.07.2023
Kaufland sięga po innowacje w obszarze opakowań – sieć stosuje papier pozyskany z włókien rożnika
14.07.2023
Ustawa o systemie kaucyjnym przegłosowana. Polskie sklepy czekają zmiany
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero