![„Navigating Food & Beverage Choices In Australia”: nawyki i edukacja kształtują wybory żywieniowe [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/08/Navigating-food-beverage-choices-in-Australia-142x0-c-default.jpg)
25.08.2025
„Navigating Food & Beverage Choices In Australia”: nawyki i edukacja kształtują wybory żywieniowe [RAPORT]
25.08.2025
„Navigating Food & Beverage Choices In Australia”: nawyki i edukacja kształtują wybory żywieniowe [RAPORT]
10.05.2024
Kampania Safe2Eat: „Wybieraj żywność z pewnego źródła”
18.05.2023
#EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
04.08.2021
#EUChooseSafeFood: EFSA i GIS we wspólnej kampanii na temat świadomych wyborów żywieniowych
27.09.2020
Żywność można produkować bez gleby uprawnej, a zbiory są możliwe przez cały rok
29.01.2020
Co będzie modne w 2020 roku? Branżowe trendy według PizzaPortal.pl
30.09.2019
Lidl we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej wydaje kompendium wiedzy o żywieniu dzieci
29.05.2019
Karol Strasburger opowiedział o wyzwaniach związanych z byciem opiekunem w cyklu „Bohaterowie codzienności” Nutricii
04.12.2018
ProVeg na COP24 – kampania „Zmieniaj dietę, nie klimat”
16.10.2018
PCK ujawnił najnowszą kampanię #głodni pomagania
dzisiaj
Co dwie głowy, to bezpieczniej. Rusza kampania NASK
dzisiaj
Krajowa Izba Gospodarcza zaprasza na 3. edycję konferencji Global Check-in 2025 [PATRONAT]
dzisiaj
Polacy są zmęczeni, zdemotywowani i na skraju wypalenia zawodowego [BADANIE]
dzisiaj
Dyrektor POT Berlin promuje Polskę na rowerze
dzisiaj
Łukasz Dziekan szefem InPost Pay