
10.05.2024
Kampania Safe2Eat: „Wybieraj żywność z pewnego źródła”
10.05.2024
Kampania Safe2Eat: „Wybieraj żywność z pewnego źródła”
18.05.2023
#EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
04.08.2021
#EUChooseSafeFood: EFSA i GIS we wspólnej kampanii na temat świadomych wyborów żywieniowych
27.09.2020
Żywność można produkować bez gleby uprawnej, a zbiory są możliwe przez cały rok
29.01.2020
Co będzie modne w 2020 roku? Branżowe trendy według PizzaPortal.pl
30.09.2019
Lidl we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej wydaje kompendium wiedzy o żywieniu dzieci
29.05.2019
Karol Strasburger opowiedział o wyzwaniach związanych z byciem opiekunem w cyklu „Bohaterowie codzienności” Nutricii
04.12.2018
ProVeg na COP24 – kampania „Zmieniaj dietę, nie klimat”
16.10.2018
PCK ujawnił najnowszą kampanię #głodni pomagania
13.09.2018
Carrefour wdraża Act for Food – program transformacji żywieniowej
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]