![Kampania Burger Kinga „Bundles of Joy” – dobry insight czy nietrafione połączenie fast foodów ze świeżo upieczonymi mamami [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/10/bk-opinie-bk-kampania-matki-1-142x0-c-default.jpg)
01.10.2024
Kampania Burger Kinga „Bundles of Joy” – dobry insight czy nietrafione połączenie fast foodów ze świeżo upieczonymi mamami [OPINIE]
01.10.2024
Kampania Burger Kinga „Bundles of Joy” – dobry insight czy nietrafione połączenie fast foodów ze świeżo upieczonymi mamami [OPINIE]
26.10.2023
Roślinny Sensational Burger na stacjach BP
19.06.2023
#GrillujzFasonem: Kulinarni influencerzy ponieśli w świat burgery Skłodowskich
09.09.2022
KFC wprowadza sekretnego burgera – trwają poszukiwania tajemniczego kodu dostępu
15.06.2022
Sobowtór Cristiano Ronaldo reklamuje roślinne Whoppery
21.04.2021
McDonald’s wprowadza warzywnego burgera
29.10.2020
Żabka wprowadza roślinnego burgera – Weggera
27.10.2020
Parlament Europejski jednak nie zakaże „wege burgerów”
15.10.2020
Burger King pokazuje, ile czasu potrzeba by zjeść Whoppera i ponownie zwraca uwagę na ich naturalność
15.10.2020
Czy wege burgery znikną? Bruksela zdecyduje o przyszłości produktów roślinnych
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu