
23.11.2023
Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę
23.11.2023
Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę
07.09.2023
Škoda wsparła kolejną edycję akcji Szerpowie Nadziei
18.08.2023
Škoda i TOPR zachęcają do wspólnego odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii
20.07.2023
Škoda partnerem Tour de France Femmes. Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”
30.05.2023
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg marki Škoda
03.04.2023
Rusza kampania Škody z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
06.03.2023
Škoda prezentuje pierwszy w Polsce spot reklamowy w technologii Dolby Atmos
09.02.2023
Julia Pawlak objęła stanowisko młodszego specjalisty ds. komunikacji w PR ŠKODA Polska
18.01.2023
ŠKODA celebruje 20-letnią współpracę z TOPR
07.12.2022
Wystartowała nowa kampania ŠKODY „Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich”
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka