
23.11.2023
Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę
23.11.2023
Rowerowa Planeta Škody w Robloxie. Kolejna marka edukuje przez zabawę
07.09.2023
Škoda wsparła kolejną edycję akcji Szerpowie Nadziei
18.08.2023
Škoda i TOPR zachęcają do wspólnego odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii
20.07.2023
Škoda partnerem Tour de France Femmes. Trwa kampania „Kasiu Niewiadoma! Jedź po swoje!”
30.05.2023
Dentsu Creative ponownie wygrywa przetarg marki Škoda
03.04.2023
Rusza kampania Škody z wykorzystaniem nowej identyfikacji wizualnej marki
06.03.2023
Škoda prezentuje pierwszy w Polsce spot reklamowy w technologii Dolby Atmos
09.02.2023
Julia Pawlak objęła stanowisko młodszego specjalisty ds. komunikacji w PR ŠKODA Polska
18.01.2023
ŠKODA celebruje 20-letnią współpracę z TOPR
07.12.2022
Wystartowała nowa kampania ŠKODY „Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich”
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]