17.01.2024
Carrefour uratuje jeszcze więcej żywności i nie tylko — sieć rozpoczęła współpracę z Foodsi
17.01.2024
Carrefour uratuje jeszcze więcej żywności i nie tylko — sieć rozpoczęła współpracę z Foodsi
12.06.2023
„Wybierz naturę. Wybierz karton” – to już trzecia odsłona kampanii środowiskowej Tetra Pak
15.03.2023
Ruszają zapisy na III spotkanie Food Working. Temat: Skuteczny marketing w branży food. Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży?
06.06.2022
100% roślin w roślinach, czyli strategie komunikacji produktów wegańskich
17.05.2022
Rzeczywisty skład produktu może się różnić od podanego na etykiecie. Nowe wytyczne dla producentów
18.11.2021
Polacy ograniczyli spożycie alkoholu i przedkładają jakość żywności nad cenę
16.11.2021
Marketing kulinarny – czym właściwie jest i jaki ma wpływ na decyzje zakupowe?
10.11.2021
Lidl Polska zmienia opakowania mięsa mielonego, redukując plastik o 73%
21.10.2021
Kaufland wprowadza do oferty nieidealne w formie owoce i warzywa
18.10.2021
Fundacja Auchan ogłasza pierwszy, międzynarodowy nabór projektów w 12 krajach
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean
wczoraj
Podwójna wartość awansu na EURO. Kilkadziesiąt milionów złotych premii dla PZPN