12.11.2024
„Shopping basket voting”: WWF Japan wykorzystuje koszyki zakupowe do odpowiadania na pytania związane z ekologią
12.11.2024
„Shopping basket voting”: WWF Japan wykorzystuje koszyki zakupowe do odpowiadania na pytania związane z ekologią
05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
21.12.2023
UOKiK nałożył karę na sieć DUKA. Do koszyków zakupowych trafiały niechciane przez klientów produkty
09.08.2023
Dynamika wzrostu cen spada, ale koszyk zakupowy nadal drożeje
29.06.2023
DUKA z zarzutami od UOKiK. Sklep dodawał do koszyka niezamówione produkty
13.06.2017
Dlaczego klienci nie finalizują zakupów w e-sklepie?
19.04.2017
Pierwsze wrażenie, czyli jak stracić klienta w 3 sekundy
28.09.2016
O jeden krok za mało. Dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci?
08.08.2016
5 najczęstszych błędów popełnianych w e-commerce
dzisiaj
W STS Club liczy się bardziej. Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS
dzisiaj
Robert Lewandowski globalnym ambasadorem Visa podczas Mistrzostw Świata FIFA 2026
dzisiaj
Fundacja K.I.D.S. przedstawia platformę online, która pomaga rodzicom przygotować się do wizyty w szpitalu
dzisiaj
VIII edycja akcji #WszyscyDoWioseł – Bądź dobry na co dzień i w sieci
wczoraj
IMM i „Press”: Top Marka 2025. Onet, WP i PKO Bank Polski najsilniejszymi markami w Polsce [BADANIE]