05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
05.03.2024
Lidl Polska w kampanii „Lidlowy przegląd cenowy” przekonuje, że za zakupy zapłacimy taką samą cenę w każdym regionie Polski
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
21.12.2023
UOKiK nałożył karę na sieć DUKA. Do koszyków zakupowych trafiały niechciane przez klientów produkty
09.08.2023
Dynamika wzrostu cen spada, ale koszyk zakupowy nadal drożeje
29.06.2023
DUKA z zarzutami od UOKiK. Sklep dodawał do koszyka niezamówione produkty
13.06.2017
Dlaczego klienci nie finalizują zakupów w e-sklepie?
19.04.2017
Pierwsze wrażenie, czyli jak stracić klienta w 3 sekundy
28.09.2016
O jeden krok za mało. Dlaczego klienci e-sklepów nie finalizują zakupów w sieci?
08.08.2016
5 najczęstszych błędów popełnianych w e-commerce
23.05.2016
Jak uniknąć porzucania koszyka u użytkowników mobilnych?
dzisiaj
Rafał Zawierucha w roli prowadzącego wiadomości w kampanii Stopklatki
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]