Pressroom Shell walczy z marnowaniem żywności i sprzedaje napoje z niechcianych owoców marki Flawsome 15.02.2021 Pressroom Shell żywność marnowanie żywności Poleć FB TW IN 16 16 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Shell kontynuuje akcję marketingową „Moc okazji we wtorki i czwartki” 25.11.2020 Pressroom promocja Shell Kampania Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Dolce Wita! – Kamikaze przygotowała kampanię dla sieci stacji Shell 18.02.2020 Pressroom Shell Kampania kamikaze Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Shell odświeża ofertę gastronomiczną i wprowadza markę deli by Shell 22.05.2018 Pressroom Shell żywność zmiana Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Shell V-POWER Show za nami 07.06.2017 Pressroom Shell Power Shell V-POWER Show Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Shell V-Power Nitro + pomaga walczyć z osadami i korozją w nowej kampanii 14.07.2016 Pressroom promocja Shell Kampania Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Kolekcja 7 modeli Shell V-Power LEGO® 13.08.2015 Pressroom promocja Shell Lego Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Wystartowała nowa kampania kart flotowych euroShell 16.02.2015 Pressroom Shell płatności Kampania Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Pressroom Pierwsze urodziny udoskonalonej wersji programu „Klub Partnerów Shell Helix” 20.10.2014 Pressroom Shell program lojalnościowy Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine): Przed internautami nie ukryje się nic 01.10.2012 geolokalizacja Augmented Reality Marketingowa 11 Nokia Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 2 2 minuty czytania
Felietony Kryzys kocha sztampę 26.07.2012 Felietony e-PR Social media Facebook Poleć FB TW IN 0 0 udostepnień 5 5 minut czytania