08.03.2024
„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
08.03.2024
„This was never a long shot”. Nike w kreatywnej kampanii OOH wspiera rekord w koszykówce
27.02.2024
Dyskontowa afera trwa. Plakaty Biedronki zajęte przez komornika
31.10.2023
Halloweenowe kreacje reklamowe, czyli jak zaciekawić i (nie zawsze) wystraszyć
28.09.2023
Kampania teaserowa rapera z wykorzystaniem infolinii! 671 godzin rozmów i ponad 31,4 tysięcy połączeń
11.09.2023
Daj prądowi odpocząć – nowa kampania E.ON Polska
05.07.2023
Protest przed siedzibą Unilever. Powodem nieprzerwana sprzedaż produktów w Rosji
29.05.2023
Na ulicach pojawiły się nowe billboardy „Gdzie te pieniądze były zakopane”. Co one oznaczają?
12.05.2023
Kopernik wciąż porusza! Wystawa artystów z Galerii Rusz w przestrzeni miejskiej Torunia
28.03.2023
„Dziewczyna z perłą” podaje Coca-Colę na lotnisku w São Paulo
20.03.2023
Spersonalizowane wiadomości na billboardach kierują do nowego sklepu Tesco
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
wczoraj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland