10.10.2023
„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
10.10.2023
„Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?” – AMS, Grupa Żabka i m.st. Warszawa startują z 24. konkursem Galerii Plakatu AMS
31.08.2023
Nowe narzędzie od Google. SynthID pomoże w oznaczaniu grafik generowanych przez AI
09.08.2023
Nie potrzebujesz tu clickbaitu, żeby przeczytać ten artykuł – marka piwna Fortuna Czarne wystartowała z nową kampanią
07.08.2023
Dwucyfrowy wzrost reklamy online po pierwszym kwartale 2023
01.08.2023
Wykorzystanie AI w marketingu – na co powinniśmy uważać?
28.07.2023
Lampo wyruszył w Polskę z PKP Intercity! Wypatruj go w swoim mieście!
07.07.2023
Finał projektu Mural Challenge – znamy zwyciężczynię, a jej plakat możemy podziwiać na muralu w stolicy
27.06.2023
melt immersive studio: Teledyski wykorzystujące potencjał AI to wciąż w większości praca ludzka
21.06.2023
Artystyczne kody QR – nowy trend w świecie AI
15.06.2023
Znamy zwyciężczynię! Konkurs ADIDAS ART CONTEST rozstrzygnięty
wczoraj
Oficjalna prezentacja nowych wzorów koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski
wczoraj
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
wczoraj
„Jest sprawa, nowa kawa!”. Ruszyła kampania marketingowa marki Eduscho
4 dni temu
Wielkie kino na żądanie. Jak Polacy korzystają z portali streamingowych? [BADANIE]
4 dni temu
Coraz więcej Polaków chce znać swoje prawa konsumenckie [BADANIE AMAZON]