02.01.2024
„Zależy nam przede wszystkim na utrzymaniu spójności komunikacyjnej”. House of Asia podsumowuje 2023 rok
02.01.2024
„Zależy nam przede wszystkim na utrzymaniu spójności komunikacyjnej”. House of Asia podsumowuje 2023 rok
23.08.2023
AI wygenerowała dzieła sztuki na podstawie emocji towarzyszących premierze Audi
11.07.2023
Biedronka i Powerdot planują zbudować 1800 punktów ładowania dla samochodów elektrycznych i hybrydowych
31.05.2023
Serwis Antyweb.pl rezygnuje z publikacji treści o samochodach benzynowych i dieslach oraz wprowadza katalog aut elektrycznych
14.02.2023
Z okazji Walentynek OTOMOTO stworzyło serię miłośnych listów do pojazdów, które czyta AI
19.10.2022
Wysoka efektywność i targetowanie cookieless od Teads w kampanii marki KIA
24.06.2022
OTOMOTO rusza z kolejną odsłoną cyklu „Prawdziwe historie”
09.02.2022
Długoterminowy wynajem auta
27.01.2022
Ford tworzy interaktywną grę „Escape Room” wykorzystującą system zainstalowany w samochodzie
13.01.2022
Teads: Konsumenci pojazdów elektrycznych nadal potrzebują edukacji w tym zakresie [badanie]
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia