Fot. Audi
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w tworzeniu treści wizualnych w branży motoryzacyjnej jest nadal popularne. W lipcu br. Volkswagen zaprezentował reklamę, w której wskrzesił znaną brazylijską piosenkarkę, a Audi z kolei postanowiło pójść w kierunku sztuki.
Zobacz również
W kampanii „Feel the art of Audi” wzięła udział modelka Coca Rocha. Kobiecie podpięto czujniki biometryczne Bensimon Byrne i 1stAveMachine, które zbierały dane dotyczące emocji towarzyszących jej podczas pierwszej realnej podróży nowym modelem Audi. Modelka miała okazję usiąść za kierownicą i poprowadzić samochód. Uzyskane wyniki wprowadzono do modelu sztucznej inteligencji.
Model AI przekształcił emocje w obrazy. Uczucia, które towarzyszyły modelce skupiały się w szczególności wokół trzech elementów: designu, komfortu jazdy oraz wyposażenia wnętrza. Powstałe dzieła przybrały postać wielobarwnych eksplozji składających się z mnóstwa cząsteczek.
Fot. Audi
Najciekawsze reklamy świąteczne 2024 [PRZEGLĄD]
Jak mówią pomysłodawcy kampanii, wybór Rochy nie był przypadkowy. Coca jest nie tylko wieloletnią kierowczynią Audi, ale także modelką, która jako jedna z pierwszych w swojej branży zaczęła udzielać się w mediach społecznościowych. Audi chciało w ten sposób pokazać, że ich markę oraz modelkę łączy postępowość.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Wierzę, że wykorzystanie technologii pozwala nam na nowo zdefiniować możliwości postępu i udoskonalenia ludzkiego doświadczenia w niewyobrażalny sposób – opowiada modelka Coca Rocha.
Celem kampanii było pokazanie więzi pomiędzy emocjonalnej pomiędzy kierowcą a jego samochodem.
PS Lepsze miejsca na parkingu dodatkowo płatne? Warszawska galeria handlowa testuje nowe rozwiązanie
Zarobić da się na wszystkim – nawet na tym, co wydawałoby się, że jest już wpisane w koszt danej usługi. Okazuje się jednak, że galerie handlowe mogą pobierać dodatkowe opłaty za miejsca parkingowe… usytuowane bliżej wejścia do budynku. Czy wkrótce stanie się to normą?
PS2 „NO GREY”, czyli Fiat rezygnuje z produkcji szarych samochodów
Włoska marka nie będzie już sprzedawać swoich modeli z szarym lakierem. Decyzji towarzyszy kampania, w której nowy Fiat 600 zostaje „utopiony” w w pomarańczowej farbie.