![PIAAC 2023: Wyzwania dla Polski w zakresie kompetencji dorosłych [RAPORT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/01/badanie-PIAAC-2023-1-142x0-c-default.jpg)
03.01.2025
PIAAC 2023: Wyzwania dla Polski w zakresie kompetencji dorosłych [RAPORT]
03.01.2025
PIAAC 2023: Wyzwania dla Polski w zakresie kompetencji dorosłych [RAPORT]
13.07.2023
Kobiety w Polsce nie czują się ekspertkami! Raport
10.08.2022
„Przyjdź z rozwiązaniem, nie problemem!”, czyli jak strategicznie podejść do problem-solvingu
27.06.2022
Influencerzy w Chinach muszą posiadać odpowiednie kompetencje, aby wypowiadać się na specjalistyczne tematy
14.04.2022
Praca i kompetencje marketingowca w 2022
18.03.2022
Jak strategicznie podejść do swojego rozwoju? Czyli kilka słów o rozwoju kompetencji w modelu T-Shaped
02.03.2022
Najbardziej pożądane kompetencje w marketingu
28.06.2019
Rozwój i kompetencje przyszłości w branży marketingowej
27.06.2019
Nowa inicjatywa w zakresie kompetencji e-marketingowych. Certyfikat DIMAQ na poziomie Basic
06.06.2019
N. Ofmański, N. Kilen (On Board Think Kong): Połączenie kilku powiązanych kompetencji w ofercie jednej agencji to odpowiedź na realne problemy
dzisiaj
PROFBUD nowym sponsorem Bartosze Zmarzlika
dzisiaj
„Bezpieczne dzieci w sieci”: kolejna edycja kampanii ING na Robloxie o cyberbezpieczeństwie
dzisiaj
32 polskie firmy w rankingu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych Deloitte EMEA Fast 500
wczoraj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
wczoraj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV